SEOmag - serwis informacyjny o pozycjonowaniu

Aktualne info dot. pozycjonowania

Jak poradzić sobie z telefonicznym spamem? W USA się udało!

Autor: Brak komentarzy Udostępnij:
telefoniczny scam

SPAM i SCAM są niestety wszechobecne. Musimy sobie radzić nie tylko z niechcianymi mailami, reklamami, ale także z natarczywym spamem telefonicznym (i smsowym również). Konsultanci – spamerzy atakują nas co raz częściej. Ostatnio dzwonią także z USA (np taki nr z Ontario: +1 647-993-1529) i oferują pomoc w zakupie giełdowych akcji.

Sami też na pewno otrzymujecie sporo niechcianych telefonów z cudowną ofertą. Niektórzy telemarketerzy stali się wręcz bezczelni, kiedy słyszą, że nie jesteśmy zainteresowani ich wspaniałą i jedyną w swoim rodzaju ofertą. W Stanach spamerzy wyłudzają dane kart kredytowych w ten sposób, że tworzą stronę internetową, która to wprowadza w błąd użytkowników sugerując, że ich komputer został zawirusowany i w celu usunięcia wirusów muszą zadzwonić do supportu Microsoftu. Oczywiście podane numery telefonu do Microsoftu nie należą.

Skutecznie poradził sobie  z tym SCAM’em Roger Anderson

Właściciel jollyrogertelephone.com zbudował armię botów, które rozmawiają z oszukańczymi konsultantami. Kiedy taki konsultant do Ciebie dwoni po prostu przekierowujesz rozmowę na bota, który traci jego cenny czas 🙂 Obecnie można już wykupić usługi takich botów. Najlepsze jest to, że to po prostu działa! Konsultanci rozmawiają z automatem nawet po kilka minut. Roboty podczas rozmowy przytakują („Tak, aha…”, „słucham dalej”) mówią kilka standardowych zwrotów, ale nawet takie zabawne jak: „O kurczę! Proszę poczekać. Na moim ramieniu jest osa. Proszę kontynuować. Po prostu przez tę osę będe słuchał w ciszy” 😀 😀 😀 .

Na profilu Joly Roger Telephon Company jest sporo nagrań z rozmów nachalnych konsultantów z botami. Oto jedno z nich:


Prawda, że kominczne 😀 ? Do najgorszych oszustów telfonicznych Anderson wysyła dosłownie całą armię botów. Kiedy takie call center otrzymuje kilkaset telefonów z 20 niezależnych kanałów, to najpierw panuje tam niezły haos, potem panika, następnie wściekłość, a na koniec nieuczciwa firma rozłącza swój numer by nie otrzymywać więcej telefonów od botów.

Polecamy też przesłuchanie wypowiedzi Andersona w ramach TEDx (polecamy od 9:21 – najlepsze momenty jak boty wkrecają konsultanów):

  Następny artykuł

Algorytm Google działa w czasie rzeczwistym?

Mogą Cię zainteresować:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *